آخر هفته بیست با خنده

چند دروغ رایج در بین عموم : . فقط امضای رئیس مونده . این لباس جنسش ترک اصله . به چشم خواهری میبینمش . همه بچه ها خوشگلن . از فکر تو تا خود صبح بیدار بودم . این آخرین سیگاریه که میکشم . منو تو جوونیام ندیدی . این بهترین کادوییه که تو زندگیم گرفتم . مرسی من نمیخورم، رژیم دارم . از این همه یه دونه مونده، همش رو فروختم . عموم فوت کرده بود نتونستم بیام . مادر نزاییده کسی رو که چپ نگام کنه . خونه رو تخلیه کنین پسرم ازدواج کرده . شما فرم رو پر کنین ما باهاتون تماس میگیریم

بیست

.. . .

دیروز با دوست دخترم رفتم بیرون . . . . . . . . . . . . همه ی فامیلامونو دیدم . . . حتی بابا بزرگ خدا بیامرزم :|

بیست

.. . .

بیست و چند سالمه , واسه خودم مردی شدم ,سیبیل شدم , صبحا واسه خونه نون میگیرم حقوق بگیر شدم ولی بازم شیرینی و آجیل رو ازم قایم میکنن :|

بیست

.. . .

اگه بچم ۲ قلو بشه یکی دختر یکی پسر اسم دخترمو میزارم بینا اسم پسرمم میزارم موسی بعد موقع شام داد بزنم …

اشتراک مطالب روزانه بیست را به دوستانتان هدیه دهید

. . . .

بیناموسا شام حاضره !!! :) ))

.. . .

امروز دیدم پشت یه نیسان آبی نوشته : من و ماشینم ، شما همه !!! با توجه به شناختی که از نیسانای آبی دارم این حرفش کاملا منطقی بود :) )

بیست

.. . .

مناجات: خدایا دقت کردی بعضی وقتا شیطون چه پیشنهادای جالبی میده؟! تو هم یه کم خلاقیت داشته باش

.. . .

یه ضرب المثل شیرازی هست که میگه اگر شما به وسیله ای نیاز دارید و آن وسیله از شما دور است،،،،شما دیگر به آن وسیله نیاز ندارید

بیست

.. . .

بزرگی میگفت: اگر پدرت ثروتمند نباشه تو مقصر نیستی!!! اما اگر پدر زنت ثروتمند نباشه خودت مقصری

.. . .

به یکی میگن برو خبر مرگ پدر همسایه رو به پسرش بده؛ طرف میره در میزنه . میپرسه بابات خونست؟ پسره میگه: نه شب میاد . میگه: بشین تا بیاد

بیست

.. . .

عضنفر رفت” سمینار خانواده ” سخنران گفت : باید عشقتون رو بهمسرتان نشون بدین عضنفر بلافاصله عکس دوست دخترشو به زنش نشون داد، گفت : عزیزم این عشق منه !!!

.. . .

یکی از برنامه های زندگیم واسه آینده اینه که یه انارو بازش کنم بشمرم ببینم چند تا دونه انار واقعا توشه !!! خیلی برام سؤاله … موز رو شمردم فقط یه دونه توش بود !

بیست

.. . .

تجربه ثابت کرده اگه بالای سرِ کتری وایستی آبش دیرتر جوش میاد …

بیست

.. . .

امروز رفتم پرونده تحصیلیم رو از دبیرستان بگیرم طرف نه ازم مدرک شناسایی خواست نه اصلا به عکس هام توی پرونده نگاه کرد ! بهش گفتم : اینجا یه کارت شناسایی از ملت نمیخوای شما ؟ شاید یکی دیگه میومد پرونده تحصیلی منو میگرفت !!! برگشت گفت : این مدارکی که تو داری رو سبزی فروش سر کوچه توش تره هم نمپیچه !!! آخه به درد کی میخوره ؟ خودمم قانع شدم …

.. . .

یکی از قوانین نیوتون میگه : هر وسیله ای که مامانت جمع میکنه حتما گم میشه …

بیست

.. . .

آره تو محشری ، از همه سری … تو یک افسونگری … “مکالمه من با آینه اتاقم”

.. . .

هر جا سیفون میبینم دوس دارم درشو از بالا باز کنم شاید یه نفر برام اسلحه گذاشته باشه توش …

بیست

.. . .

تو مترو یا اتوبوس از یه نفر آدرس بپرسین میبینین که پونزده نفر پونزده تا آدرس کاملا مختلف میدن …

.. . .

شما یادتون نمیاد یه زمان مد شده بود همه کوبلن می‌دوختن ! حتی مردها ! خدا رو شکر گذشت اون زمان …

بیست

.. . .

همدم ما یه پشه بود که هوا سرد شد و اونم رفت …

.. . .

یعنی من عاشق اینایی هستم که میان تو داروخونه و به صندوقدار هم میگن “دکتر” !!!

بیست

.. . .

یه ماشین لوکس شاسی بلند دیدم که سانروفشو باز کرده بود و ۲ تا بچه سرشونو عاورده بودن بیرون مث چی حال میکردن یاد بچگی های خودم افتادم همچنین حسی رو پشت وانت تجربه میکردیم !

بیست

.. . .

روشهای تفکیک دکتر از مهندس؟ تو خیابون بلند صدا بزن مهندس اونایی که برگشتن نگات کردن مهندس و بقیه بدون شک دکتر میباشن !

.. . .

عطسه گرامی، یا بیا یا برو! هیچ خبرداری که وقتی اون وسط گیر میکنی، قیافه آدم عین منگول ها میشه…؟؟

بیست

.. . .

یکی از آشناهامون امروز اومده بهم میگه سرنگ داری ؟ گفتم نه والا سرنگم کجا بود ! میگه عه تزریق رو گذاشتی کنار !؟

بیست

.. . .

زن رفیقم حامله بود.یه روز رفتم پیش رفیقم دیدم پکره!بش گفتم چته ؟ گفت جواب سونوگرافی زنم اومده گفتم:خب؟ گفت:بچه دختره. گفتم:این که ناراحتی نداره گفت:دختر اینجا دردسره گفتم:چرا؟ گفت:حالا امنیت نداره ویه روزی یکی دلشو میشکونه و اینا به کنار ولی پارک دوبلوشو چیکار کنم؟ منم زدم زیر گریه و گفتم:اشکال نداره داداش خدا بزرگه !

بیست

.. . .

ینی واقعاً تو روحِ اون معلمی که موقعِ روخونی میدید من دارم با بغل دستیم حرف میزنم، یهو میگفت اِدامش رو تو بخون…

.. . .

میگم وقتی به زوج های عاشق میگن مرغ عشق لابد به زوج های مشکل دار هم میگن انگری بردز !

بیست

.. . .

یه قانونی دخترای دانشجو دارن به این عنوان: دیر رسیدن بهتر از زشت رسیدن است !

.. . .

اونقدر که مار تو آستینمون پرورش دادیم، قارچ پرورش داده بودیم الان یکی از کارآفرینای نمونه ی کشور بودیم !

بیست

.. . .

پنجم دبستان که تیز هوشــان قبول شدم باید تو همون موقع که تو اوج بودم از دنیای درس خدافظی میکردم !

بیست

.. . . اگه کسی برای چهارمین بار چیزی رو تکرار کرد و شما بازم نفهمیدی چی داره می گه یه لبخند ژکوند بزن، چند ثانیه نگاهش کن، حلّه، طرف خودش می فهمه تعطیلی

.. . .

مایع ظرفشویی خریدیم عکس گلابی روشه بوی موزه می ده! می دونم منظورشون از اون گلابیا منِ مصرف کننده ام

بیست

.. . .

برای بچتون اسم نذارید ول کنید بذارید نیو فولدر بمونه!

.. . .

میدونستین خرچنگها تو عروسیاشون نمیتونن دست بزنن فقط بشکن ریز میزنن! برید حال کنید با این اطلاعاتی که در اختیارتون میزارم !!

بیست

.. . .

پزﺷﻚ ﻗﺼﺪﺩﺍﺷﺖ ﻋﻤﻼ ﺑﻪ ﺍﻓﺮﺍﺩ ﺣﺎﺿﺮﺩﺭ ﺁﻥ ﺟﻤﻊﻧﺸﺎﻥ ﺩﻫﺪ ﻛﻪ ﻧﻮﺷﻴﺪﻥ ﺍﻟﻜﻞ ﺑﺮﺍﻱ ﺳﻼﻣﺘﻲ ﺑﺴﻴﺎﺭ ﻣﻀﺮ ﻭ ﺧﻄﺮﻧﺎﻙﺍﺳﺖ . ﺍﻭ ﺩﻭ ﻟﻴﻮﺍﻥ ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ. ﺩﺭ ﻳﻜﻲ ﺍﺯ ﻟﻴﻮﺍﻥ ﻫﺎ ﺁﺏ ﻣﻘﻄﺮﻭﺩﺭ ﻟﻴﻮﺍﻥﺩﻭﻣﻲ ﺍﻟﻜﻞ ﺭﻳﺨﺖ. ﺳﭙﺲ ﻳﻚﻛﺮﻡ ﺧﺎﻛﻲ ﺭﺍ… ﺩﺭﻟﻴﻮﺍﻥ ﺁﺏ ﻣﻘﻄﺮ ﺍﻧﺪﺍﺧﺖ. ﻛﺮﻡ ﺁﺭﺍﻡ ﺁﺭﺍﻡ ﺷﻨﺎ ﻛﺮﺩ ﻭ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﻪﺳﻄﺢ ﺁﺏ ﺭﺳﺎﻧﺪ . ﺁﻧﮕﺎﻩ ﻳﻚ ﻛﺮﻡ ﺧﺎﻛﻲ ﺩﻳﮕﺮ ﺩﺍﺧﻞ ﻟﻴﻮﺍﻥ ﻣﺤﺘﻮﻱﺍﻟﻜﻞ ﺧﺎﻟﺺﺍﻧﺪﺍﺧﺖ. ﻛﺮﻡ ﭘﻴﺶﺭﻭﻱ ﻫﻤﻪ ﺗﻜﻪ ﺗﻜﻪ ﺷﺪ. ﭘﺰﺷﻚ ﺭﻭ ﺑﻪ ﺟﻤﻌﻴﺖ ﻛﺮﺩ ﻭ ﭘﺮﺳﻴﺪ ﭼﻪ ﻧﺘﻴﺠﻪ ﺍﻱ ﻣﻲ ﺗﻮﺍﻧﻨﺪ ﺍﺯ ﺍﻳﻦﺁﺯﻣﺎﻳﺶ ﺑﮕﻴﺮﻧﺪ . ﻳﻜﻲ ﺍﺯ ﺣﻀﺎﺭ ﺟﻮﺍﺏ ﺩﺍﺩ: ﺍﮔﻪ ﺍﻟﻜﻞ ﺑﺨﻮﺭﻳﺪ، ﻛﺮﻡ ﻭﺍﺭﺩ ﻣﻌﺪﻩ ﺷﻤﺎ ﻧﻤﻲ ﺷﻪ…

بیست

.. . .

اصفهونیه و رشتیه و ترکه با هم یکجا کار میکردن. یک روز ساعت ناهار, اصفهونیه ظرف غذاشو باز میکنه، میبینه قورمه‌سبزیه, میگه: بازم قرمه سبزیِس! اگه فردا باز قورمه‌سبزی باشه، من خودمو از این برج پرت میکنم پایین! بعد رشتیه غذاشو باز میکنه، میبینه کله ماهی داره .. اونم میگه: اگه فردام همین باشه منم خودمو پرت میکنم ! ترکه ظرف غذا رو باز میکنه، کوفته داره.. میگه: ایلده اگه منم ببینم کوفته‌س.. خودمو پرت میکنم ! خلاصه فردا سه نفری میان سر کار و در غذاها رو باز میکنند و از قضا هر سه تا تکراری بوده، اینها هم خودشون رو پرت میکنند پایین! ، پلیس میاد واسه تحقیقات و خِـرِ زناشون رو میگیره که تقصیر شماست! زن اصفهونیه میگه: جناب سروان , تو خونه هم هروقت قورمه‌سبزی درست میکردم میخورد غر نمیزد! زن رشتیه میگه: ! ، من روحم خبر نداشت این دوست نداره. زن ترکه میگه…………: جناب سروان به ولله من یه هفته بود خونه مادرم بودم, این نفهم خودش واسه خودش غذا درست میکرد!!

بیست

.. . .

من یه بار تو اینترنت داشتم میگشتم بابام اومد پشت سرم مجبور شدم کل Help ویندوز رو بخونم اگه بدونید چه قابلیت هایی که نداره این ویندوز !

.. . .

وقت خود را چگونه صرف میکنید؟ وقتم – وقتی – وقت وقتیم – وقتید – وقتند !

اشتراک مطالب روزانه بیست را به دوستانتان هدیه دهید

.. . .

تو مترو موقع حرف زدن با تلفن٬ دور و بریام یه جوری با دقت گوش میکردن که یه لحظه خواستم بزنم رو اسپیکر

.. . .

ﺩﯾﺪﯾﻦ ﺗﻮ ﺍﯾﻦ ﻓﯿﻠﻤﺎ پسره ﻧﺼﻔﻪ ﺷﺐ ﻣﯿﺮﻩ ﻟﺐ ﺩﺭﯾﺎ ﺑﻌﺪ ﯾﻪ دختره ﻣﯿﺮﻩ ﮐﻨﺎﺭﺵ…؟! اینا همش ﭼﺮﺗﻪ … ﻣﻦ ﯾﻪ ﺑﺎﺭ ﺭﻓﺘﻢ ﭼﻨﺪﺗﺎﺳﮓ ﺩﻧﺒﺎﻟﻢ ﮐﺮﺩﻥ :|

بیست

.. . .

چند دروغ رایج دیگه : کار که عار نیست همه آدما زیبایی خاص خودشون رو دارن پول که شخصیت نمیاره علم بهتر از ثروته فکر کردی چی ، مملکت قانون داره تن آدمی شریفست به جان آدمیت, نه همین لباس زیباست نشان آدمیت تلاش کنی به هرچی که بخوای میرسی ۸ – پول چرک کف دسته پدر مادر بچه هاشون رو به یک اندازه دوست دارن خدا آدم ها رو برابر افریده بچه .. دختر ، پسرش فرق نمیکنه از هر دست بدی از همون دست میگیری …



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 28 آذر 1392 | 12:57 | نویسنده : رضا و بروبچ |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.